Margriet is als officemanager verantwoordelijk voor de organisatorische en secretariële zaken bij Ambient en zorgt ervoor dat de zaken op kantoor efficiënt en soepel verlopen. Het aantrekkelijke van werken bij Ambient vindt zij de diversiteit van de werkzaamheden en de grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Een greep uit haar werkzaamheden: aanspreekpunt en gastvrouw voor klanten, afspraken inplannen, redigeren en opmaken van offertes, brieven en rapporten, opstellen en versturen van facturen, op orde houden van de projectadministratie, etc.

Ervaring
Margriet is enkele jaren werkzaam geweest als juridisch secretaresse bij een middelgroot advocatenkantoor, als medisch secretaresse bij een academisch ziekenhuis en als groepssecretaresse en officemanager bij grote organisatieadviesbureaus. Naast haar werk bij Ambient runt zij haar eigen tekstverwerkingsbureau.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 030-2310514.

FaLang translation system by Faboba