Margriet van Dijk-Meijer - team Ambient

Margriet van Dijk

Officemanager

Begin met het noodzakelijke, doe dan het mogelijke en plotseling doe je het onmogelijke.

Dit betekent Margriet voor Ambient

Margriet is als officemanager verantwoordelijk voor de organisatorische en secretariële zaken bij Ambient en zorgt ervoor dat de zaken op kantoor efficiënt en soepel verlopen. Het aantrekkelijke van werken bij Ambient vindt zij de grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid en de diversiteit van de werkzaamheden. Zo is zij aanspreekpunt en gastvrouw voor klanten, plant zij afspraken in en draagt zij zorg voor het redigeren en opmaken van offertes, brieven en rapporten, het op orde houden van de projectadministratie en het onderhouden van de website van Ambient.

Ervaring

Margriet is enkele jaren werkzaam geweest als juridisch secretaresse bij een middelgroot advocatenkantoor, als medisch secretaresse bij een academisch ziekenhuis en als groepssecretaresse en officemanager bij grote organisatieadviesbureaus. Naast haar werk bij Ambient runt zij haar eigen bedrijfje voor tekstopmaak & webdesign.